Deklaracja Dostępności
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 120 W ŁODZI zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp120lodz.pl
- Data publikacji strony internetowej: .
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Strona zawiera mapę dojazdu - mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: .
Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Dorota Pocheć
- e-mail - kontakt@sp120.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 659 71 20.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych oraz/lub Pani/ Pana dziecka jest Szkoła Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja w Łodzi, ul. Centralna 40, NIP: 7261271569, adres e-mail: kontakt@sp120.elodz.edu.pl
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.sp120@cuwo.lodz.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b,c,e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w związku ze złożeniem i rozpatrzeniem wniosku o zapewnienie dostępności cyfrowej
Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku zostaną usunięte niezwłocznie po zakończeniu korespondencji w poruszonej sprawie, chyba że dłuższego okresu przechowywania będą wymagały przepisy o archiwizacji dokumentów.
Przysługuje Pani/Panu prawo:
- żądania dostępu do danych oraz ich sprostowania,
- ograniczenia przetwarzania lub usunięcia danych osobowych,
- zgłoszenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie dopuszczenia się naruszenia obowiązków z zakresu ochrony danych osobowych.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do uzyskania odpowiedzi na poruszoną przez Pana/ Panią sprawę.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa szkoły:
- Dorota Pocheć — Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 120 im. Konstytucji 3 Maja,
- adres: ul. Centralna 40, 91-503 Łódź,
- e-mail: kontakt@sp120.elodz.edu.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja w Łodzi znajduje się na ulicy Centralnej 40.
Do głównego wejścia do budynku szkoły prowadzą dwa poziomy schodów. Pierwszy poziom - trzy stopnie, drugi poziom - cztery stopnie oraz pochylnia po prawej stronie schodów.
Wewnątrz budynku w odległości pięciu kroków znajduje się pięć schodów, a następnie po przejściu trzech kroków znajdują się wewnętrzne drzwi wejściowe. Po lewej stronie drzwi na wysokości 130 cm znajduje się domofon. Pierwszy przycisk od dołu łączy z sekretariatem szkoły.
W budynku szkoły brak windy oraz nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz budynku brak pochylni/platformy dla osób niepełnosprawnych, brak informacji głosowych.
Przy budynku szkoły brak miejsc parkingowych oznaczonych jako miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku szkoły można wejść z psem asystującym.
Wśród pracowników szkoły nie ma osób używających języka migowego.