Gdybym miał supermoc, co bym zrobił dla grupy?
Każdy uczeń stworzył unikalną pracę plastyczną, przedstawiającą swoją supermoc i jej zastosowanie. Oto propozycje:
- Z niczego zrobiłby coś: Jeden z uczniów wyobraził sobie, że potrafi z niczego stworzyć coś niesamowitego, na przykład piękny plac zabaw, który zachwyciłby wszystkich.
- Malować obrazy: Inny uczeń przedstawił supermoc malowania obrazów, które ożywałyby na ścianach.
- Opiekować się zwierzętami: Kolejna praca ukazywała supermoc opiekowania się wszystkimi zwierzętami, zapewniając im zdrowie.
- Tworzyć zabawki: Jeden z uczniów wyobraził sobie, że potrafi tworzyć zabawki.
- Chronić podróżników przed deszczem w górach: Inna praca przedstawiała supermoc tworzenia niewidzialnego parasola, który chroniłby podróżników przed deszczem w górach, zapewniając im bezpieczną wędrówkę.
Zajęcia te pozwoliły uczniom nie tylko rozwijać swoje umiejętności plastyczne, ale także pobudzać wyobraźnię i kreatywność, a także zastanowić się, jak mogą pomagać innym.