Ważna informacja dotycząca naboru do klas pierwszych
Ważne!
Szanowni Państwo,
Zgłoszenie/wniosek w systemie rekrutacji może mieć następujące statusy:
- Niezłożony w rekrutacji podstawowej - dokument został wypełniony przez rodzica i zapisany w systemie, nie jest jednak widoczny w szkole, nie bierze udziału w rekrutacji;
- Złożony w rekrutacji podstawowej – dokument został złożony (wysłany) przez system do szkoły wraz z załącznikami, dokumenty są weryfikowane przez szkołę pierwszego wyboru;
- Złożony i zweryfikowany w rekrutacji podstawowej – dokument został poprawnie zweryfikowany przez szkołę i bierze udział w dalszym procesie rekrutacji;
- Odrzucony w rekrutacji podstawowej – dokument został odrzucony przez szkołę, przy statusie wniosku będzie podany powód odrzucenia dokumentu wpisany przez szkołę, dokument nie bierze udziału w dalszym procesie rekrutacji.
Po złożeniu dokumentu elektronicznie proszę sprawdzić jaki status ma wypełnione przez Państwa zgłoszenie/wniosek.
Szczegółowa instrukcja wypełniania zgłoszenia/wniosku i elektronicznego wysyłania dostępna na stronie rekrutacyjnej https://nabor.pcss.pl/lodz/szkolapodstawowa/
w zakładce DOKUMENTY.
W przypadku problemów proszę skontaktować się ze szkołą podstawową pierwszego wyboru.