Do klas pierwszych szkoły podstawowej
Ważne!
Szanowni Państwo,
Zgłoszenie/wniosek w systemie rekrutacji może mieć następujące statusy:
- Niezłożony w rekrutacji podstawowej - dokument został wypełniony przez rodzica i zapisany w systemie, nie jest jednak widoczny w szkole, nie bierze udziału w rekrutacji;
- Złożony w rekrutacji podstawowej – dokument został złożony (wysłany) przez system do szkoły wraz z załącznikami, dokumenty są weryfikowane przez szkołę pierwszego wyboru;
- Złożony i zweryfikowany w rekrutacji podstawowej – dokument został poprawnie zweryfikowany przez szkołę i bierze udział w dalszym procesie rekrutacji;
- Odrzucony w rekrutacji podstawowej – dokument został odrzucony przez szkołę, przy statusie wniosku będzie podany powód odrzucenia dokumentu wpisany przez szkołę, dokument nie bierze udziału w dalszym procesie rekrutacji.
Po złożeniu dokumentu elektronicznie proszę sprawdzić jaki status ma wypełnione przez Państwa zgłoszenie/wniosek.
Szczegółowa instrukcja wypełniania zgłoszenia/wniosku i elektronicznego wysyłania dostępna na stronie rekrutacyjnej https://nabor.pcss.pl/lodz/szkolapodstawowa/
w zakładce DOKUMENTY.
W przypadku problemów proszę skontaktować się ze szkołą podstawową pierwszego wyboru.
Szanowni Państwo,
rekrutacja do klas pierwszych rozpocznie się 5 maja 2025 r., a zakończy 30 maja 2025 r. o godzinie 15.00. Rekrutacja odbywa się wyłącznie elektronicznie.
Wszelkie informacje otrzymacie Państwo pod linkiem:
Nabór do szkół podstawowych: Urząd Miasta Łodzi
Zalogowanie się do systemu elektronicznej rekrutacji będzie możliwe od 5 maja 2025 r. po wpisaniu adresu:
nabor.pcss.pl/lodz/szkolapodstawowa/
Uwaga! Rodzice / prawni opiekunowie kandydatów, którzy zostaną przyjęci do szkół podstawowych na rok szkolny 2025/2026, mają obowiązek zgłoszenia się do nich celem dostarczenia dokumentów rekrutacyjnych (zgłoszenie, wniosek wraz z załącznikami) w terminie do dnia 29.08.2024 r.